Nazwa zadania: "Podniesienie kompetencji cyfrowych pensjonariuszy Dziennego Domu „Senior+” w Jeleniej Górze".
Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa przez Ministra Cyfryzacji
w ramach konkursu polegającego na doposażeniu stanowisk służących do podniesienia kompetencji cyfrowych seniorów.
Główny cel zadania: przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu seniorów oraz upowszechnianie i rozwijanie ich kompetencji, dzięki wykorzystaniu zakupionego sprzętu.
W ramach zadania Dzienny Dom Senior+ (DDS+) przy ul. Wiejskiej 29 w Jeleniej Górze został doposażony w sprzęt komputerowy w celu podniesienia kompetencji cyfrowych podopiecznych jeleniogórskiego DDS+ tj. seniorów w wieku 60+.
Doposażenie Dziennego Domu „Senior +” w sprzęt komputerowy umożliwi rozwijanie wśród seniorów kompetencji cyfrowych, w tym umiejętności w zakresie korzystania
z e-usług urzędów administracji samorządowej oraz innych instytucji. Przyczyni się to do wzrostu samodzielności podopiecznych DDS+ w załatwianiu spraw urzędowych oraz aktywności w życiu publicznym.
Zadanie zostało sfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji – otrzymano dotację celową w wysokości 20.000 zł, z czego wydatkowano 13.198,98 zł.
Okres realizacji: 03.09.2022 r.– 31.12.2022 r.
Umowa o dofinansowanie zadania nr 2178/CRKC/22