DZIAŁ ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ

Do zakresu działania należy:

  1. tworzenie i wydawanie decyzji administracyjnych oraz prowadzenie rejestru;
  2. obsługa klientów, m.in. poprzez:
    1. ustalanie terminów wypłat zasiłków;
    2. wydawanie zaświadczeń;
  3. sporządzanie dowodów na udzielone świadczenia pieniężne (listy wypłat, zlecenia wypłat, przekazy pieniężne, przelewy);
  4. rozliczanie faktur za świadczone usługi oraz wydane posiłki, obiady, wyżywienie w przedszkolu pod względem legalności i zgodności z wydanymi decyzjami;
  5. ewidencjonowanie pomocy niefinansowej (obiady, usługi opiekuńcze, opał w naturze, zdjęcia, leki w naturze);
  6. wydawanie zleceń na pochowanie zwłok oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji;
  7. prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłoszeniem podopiecznych do ubezpieczenia zdrowotnego;
  8. tworzenie dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS oraz rozliczanie składek ZUS za podopiecznych (w tym korekty dotyczące lat poprzednich).
DMC Firewall is a Joomla Security extension!