INFORMACJA
dot. funkcjonowania Dziennego Dom „SENIOR+” w Jeleniej Górze ul. Wiejska 29.
Dzienny Dom „SENIOR+” przeznaczony jest dla osób w podeszłym wieku, które;
- zamieszkują na terenie Miasta Jelenia Góra,
- ukończyły 60-ty rok życia,
- są nieaktywni zawodowo,
- wyrażają gotowość do uczestniczenia w zajęciach Domu.
Osoba ubiegająca się o przyjęcie do Dziennego Domu „SENIOR+” w Jeleniej Górze winna złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II 7 lub siedzibie Domu, następujące dokumenty;
- podanie o przyjęcie( z krótkim uzasadnieniem),
- decyzje ZUS o przyznaniu świadczenia wraz z ostatnim odcinkiem renty lub emerytury,
- pisemną zgodę na ponoszenie opłaty za pobyt w domu,
- zaświadczenie o stanie zdrowia wypełnione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej.
Po dokonaniu przez pracownika socjalnego MOPS w Jeleniej Górze wywiadu środowiskowego w miejscu zamieszkania osoby ubiegającej się o przyjęcie oraz w oparciu
o zgromadzoną dokumentację, decyzję o skierowaniu do Dziennego Domu „SENIOR+” oraz ustalająca odpłatność za pobyt w nim, podejmuje Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II 7.
Szczegółowe informacje w sprawie zasad i kwalifikacji do Dziennego Domu „SENIOR+” można uzyskać w siedzibie;
- Dziennego Domu „Senior+” Jelenia Góra ul. Wiejska 29,
- Dziennego Domu Pomocy Społecznej Jelenia Góra ul. Kilińskiego 16, tel. 75 75 255 71,
- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II nr 7, tel. 75 75 239 51.
ZAPRASZAMY !